Marketing, e-commerce jako innowacyjność w przedsiębiorstwie


W niedzielę 10 kwietnia 2022 r. w murach naszej Uczelni odbyło się spotkanie w ramach Akademii Innowacyjności z Dyrektorem Działu Digital w Can Agri, CMO w Fortis Technology i Canexpol, właścicielem Jaaro Design Jarosławem Łuczakiem, specjalistą w dziedzinie  offline i online marketingu B2C i B2B, marketingu i rozwoju konceptu sieci handlowych własnych i franczyzowych, projektowaniu i budowaniu marek własnych, opracowywaniu i implementowaniu strategii marketingowych, zarządzaniu działami i zespołami projektowymi, pracy w międzynarodowych zespołach projektowych, projektowaniu i wdrażaniu: e-commerce, PIM, CMS, e-learning, PR.

Tematem spotkania był Marketing, e-commerce jako innowacyjność w przedsiębiorstwie.

Przedsięwzięcie to ma otworzyć cykl spotkań ze specjalistami i praktykami w swoich dziedzinach, ludźmi, którzy są pasjonatami i chętnie dzielą się swoim doświadczeniem.

Całe spotkanie miało sesję otwartą i było przeznaczone dla studentów kierunku Ekonomia. Aktywnie uczestniczył w nim dr Andrzej Fetliński teoretyk i przede wszystkim praktyk znający świetnie omawiane zagadnienia z pozycji zarządzającego spółkami prawa handlowego. Spotkanie trwało półtorej godziny, Pan Jarosław Łuczak przedstawił w formie prezentacji warsztat i znaczenie marketingu w dynamicznie rozwijającym się świecie e-commere.

Inicjatorami i organizatorami spotkania byli dr Stanisław Szmitka i mgr Łukasz Jędrzejczyk. Dziękujemu obu Panom z możliwość spotkania się z tak ciekawą osobą.

Polecane strony